Ingatlanközvetítés az IGO Ingatlannál


Minden szolgáltatásunkról megpróbálunk egyértelműen, közérthetően (emberi nyelven), de megfelelően alátámasztva írni. Célunk, hogy Ön csak a minimális időráfordítással kapja meg a korrekt, elengedhetetlen információkat.

A megbízható piaci szereplőkkel együttműködünk és maximálisan törekszünk arra, hogy minden fél az ügylet befejezésével elégedett legyen.

Sokszor halljuk a tulajdonosoktól, hogy nem kívánják ingatlanközvetítő segítségét igénybe venni, mert úgy gondolják, hogy önállóan is könnyedén tudják értékesíteni ingatlanjukat.

Amennyiben Önnek van türelme végighallgatni az érdeklődők gyakran érdekes és esetenként tolakodó kérdéseit, nem egyszer egész élettörténetét, ha úgy érzi, hogy teljes mértékben felkészült a különböző helyzetekre, melyek az érdeklődő telefontól a megtekintésen át, az adásvételi szerződésig felmerülhetnek, ha nem fog csalódást érezni, ha már a hatodik biztosnak tűnő vevőjelölt lép vissza a szerződéstől ilyen-olyan oknál fogva, amennyiben nem zavarják a sokszor határozatlan, szélsőséges esetben teljes mértékben döntésképtelen vevők, és abszolút tisztában van az eladás során felmerülő feladatokkal, költségekkel, esetleges buktatókkal, ráadásul mindemellett még elég ideje és energiája is van mindezekre, úgy valóban nincs szüksége szolgáltatásunkra.


De ha a fent felsoroltak közül akár csak egyben is bizonytalan, javasoljuk, forduljon szakemberhez. Hiszen valószínűleg legnagyobb értékét kívánja értékesíteni.

Nagyon sok vevőnek nincs ideje egész nap az internetet böngészni, végigolvasni a rengeteg hirdetést, legtöbbször nincs is konkrét elképzelésük, hogy mit szeretnének, így ingatlanközvetítőre bízzák a keresést. Illetve a másik típus, aki pontosan tudja, hogy mit keres, csak épp lehetetlennek tűnik a feladat.

Önt ezek a vevők valószínűleg meg sem találják.

A legszebb pedig az egészben, hogy Önnek nincs vesztenivalója, hiszen cégünk sikerdíjért dolgozik. Csak abban az esetben jár részünkre a jutalék, ha olyan vevő vásárolja meg az ingatlant, akinek mi mutattuk meg elsőként a lakást. Mindamellett nem kizárólagos megbízási szerződéssel dolgozunk, és ügyfeleinknek nem is javasoljuk, hogy ilyen szerződést kössenek, hiszen ezzel a saját esélyüket rontják, mivel még akkor sem mutathatja meg másnak a lakását, ha komoly érdeklődője van. Sőt, Önnek még akkor is fizetnie kell a jutalékot, ha Ön saját maga adja el a lakását, akár a szomszédjának, isemrősének. A kizárólagos szerződés megkötése során az az érdekes helyzet alakul ki, hogy nincs meg az egészséges "versenyhelyzet", az ingatlanirodák sokszor prioritásban hátrébb sorolják ezeket az ingatlanokat, hiszen úgyis csak ők és kizárólag ők értékesíthetik, nem probléma, ha később kezdenek el vele foglalkozni.


De nem csak ingatlantulajdonosoknak szolgáltatunk, hanem a vevőknek is próbálunk segíteni megtalálni álmaik otthonát. Sok esetben a jó lakások fel sem kerülnek hirdetési portálokra. Illetve az érdeklődőknek nagy részben sem energiájuk, sem lehetőségük nincs arra, hogy az idejük nagy részét keresgéléssel töltsék. A piacon egy új szolgáltatás jelent meg, az ingatlankeresési megbízás. Ebben az esetben az ingatlanirodát nem a tulajdonos bízza meg, hanem a vevő. Cserébe cégünk felkutat olyan, akár speciális ingatlanokat, amik paramétereikben megfelelnek a vevőnek, előszűrést végez, hogy mennyire bonyolult lehet az adott ingatlan adásvétele, megszervezi és segít az egész folyamatot végigvinni, a megtekintéstől a birtokba adásig.

Sajnos sokszor halljuk, hogy valakinek rossz tapasztalata van az ingatlanközvetítőkkel kapcsolatban. Szerencsére azonban az ebben a szakmában dolgozó emberek sem egyformák, mint ahogy máshol sem. Cégünk munkatársai a lehető legkorrektebben járnak el, tekintve mind a vevő, mind az eladó érdekeit. Különösen figyelünk a kommunikációra, hogy egy-egy esetben teljes körűen tájékoztassuk ügyfeleinket. Fontos, hogy a közreműködésünkkel létrejövő adásvételi szerződések után elégedetten álljon fel az asztaltól mind az eladó, mind a vevő, valamint hogy szolgáltatásainkat tovább ajánlják ismeretségi körükben.

Hitelügyintézés folyamata az IGO Ingatlannál


Minden szolgáltatásunkról megpróbálunk egyértelműen, közérthetően (emberi nyelven), de megfelelően alátámasztva írni. Célunk, hogy Ön csak a minimális időráfordítással kapja meg a korrekt, elengedhetetlen információkat.

Nem engedheti meg magának, hogy lakásvásárlását teljes mértékben készpénzből oldja meg? Hitelre van szüksége, hogy álmai otthona az Öné legyen?

Ha Ön elég körültekintő, és nem bízza a véletlenre, akkor több bank ajánlatát is végignézi, mielőtt ilyen felelős döntést hoz, hiszen valószínűleg hosszú évekre vállal kötelezettséget.

Ezután pedig elkezdődik a kálvária, bankról-bankra járás, földhivatali ügyintézés, sorszámhúzás, várakozás, papírkötegek átolvasása, értelmezése, kitöltése. Rengeteg idő, energia, idegeskedés, utánajárás, idegeskedés, várakozás, magyarázkodás, még több várakozás...

VAGY!

Bízza a dolgot hitelügyintézőnkre, akinek csak elmondja a megfelelő adatokat, majd ő tanácsot ad, a kalkuláció után elektronikus úton kiküldi több bank ajánlatát összehasonlítva, számszerűsítve, összegezve, intézi a papírmunkát, leveszi az Ön válláról a terhet. Ráadásul mindez Önnek egy fillérjébe sem kerül, sőt, elköteleznie sem kell magát, szabadon dönthet. Hát nem egyszerűbb?

Jogi támogatás az IGO Ingatlannál


Minden szolgáltatásunkról megpróbálunk egyértelműen, közérthetően (emberi nyelven), de megfelelően alátámasztva írni. Célunk, hogy Ön csak a minimális időráfordítással kapja meg a korrekt, elengedhetetlen információkat.

Az ingatlan-nyilvántartásról szóló 1997. évi CXLI Tv. (továbbiakban: Inytv.) 32.§. (3) bek. szerint a tulajdonjog, haszonélvezeti jog, a hasznáIat joga, telki szolgalmi jog, vételi jog, jelzálogjog (önálló zálogjog) keletkezésére, módosulására, illetve megszűnésére vonatkozó bejegyzésnek közokirat, ill. ügyvéd által ellenjegyzett magánokirat alapján van helye.

Tehát a hivatkozott jogszabályhely alapján az ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződést kötelező ügyvéd által ellenjegyzett okiratba foglalni.

Sokan esnek abba a hibába, hogy az ügyvédként praktizáló ismerősüket, ismerősük ismerősét bízzák meg az adásvételi szerződés megírásával, mert általában olcsóbban vállalják. Ezt csak abban az esetben javasoljuk, ha ez az adott ügyvéd ingatlanjogász. Hiszen a lyukas fogunkkal sem fordulunk az ismerős bőrgyógyászunkhoz, csak mert ő olcsóbban betömi a fogunkat. Sok kellemetlen pillanattól kímélhetjük meg magunkat, ha egy hozzáértő jogászhoz fordulunk, aki figyelembe veszi mind a vevő, mind az eladó érdekeit is.

Cégünk csak és kizárólag olyan ügyvédekkel működik együtt, illetve ajánlja ki ügyfelei részére, akik számos adásvételi szerződés megkötésével a hátuk mögött teljes mértékig felkészülten állnak ügyfeleik rendelkezésére. Ügyvédeink rugalmasak az időpontot tekintve, valamint kérés esetén előzetes szerződéstervezetet készítenek, melyet előzetes egyeztetésre elektronikusan megküldenek a szerződő felek részére.


Minden ügyfelünket arra kérünk, jól gondolja meg, hogy az életének egy ilyen fontos mozzanatát kire bízza. Ne okozzon Önmagának álmatlan éjszakákat pár ezer forint megtakarítása céljából!

Lakáselőtakarékosság


lakáselőtakarékosság

Minden szolgáltatásunkról megpróbálunk egyértelműen, közérthetően (emberi nyelven), de megfelelően alátámasztva írni. Célunk, hogy Ön csak a minimális időráfordítással kapja meg a korrekt, elengedhetetlen információkat.

Miért éri meg lakástakarék számlát nyitni?

  • rendszeres, kis összegű megtakarítással számos lakáscélt lehet megvalósítani

  • a megtakarításokat az állam 30% -kal (legfeljebb évi 72 000 Ft értékben) támogatja

  • plusz hozam is elérhető, ráadásul kamatadómentesen


Mikor érdemes takarékoskodni?

HA...
  • végre szeretne egy saját lakást, házat, otthont vásárolni

  • a jövőben szeretné jelenlegi ingatlanát lecserélni,

  • a jelenlegit szeretné felújítani, átalakítani, korszerűsíteni,

  • gyermekei későbbi lakhatását szeretné biztosítani

  • lakásszövetkezeteknek és társasházaknak, amelyek a közös tulajdonban lévő épületrészek felújítását, korszerűsítését tervezik.


Tudta? A közeli hozzátartozói részére kötött szerződések egy közös lakáscél megvalósítására is felhasználhatóak, így Ön megtöbbszörözheti a lakásszámla előnyeit!


Ha szeretne lakástakarék-számlát nyitni, keressen minket bizalommal!

Energetikai tanusítvány


Minden szolgáltatásunkról megpróbálunk egyértelműen, közérthetően (emberi nyelven), de megfelelően alátámasztva írni. Célunk, hogy Ön csak a minimális időráfordítással kapja meg a korrekt, elengedhetetlen információkat.

Cégünk segít az energetikai tanúsítvány elkészíttetésében. Megbízható, rugalmas, gyors csapat készíti el a jogszabályban előírtaknak megfelelő tanúsítványt, mindezt megfizethető áron.


Miért van szükség energetikai tanúsítványra?

2008. júniusában megjelent az épületek energetikai jellemzőinek tanúsításáról szóló 176/2008. (VI. 30.) számú Kormányrendelet. Ez a rendelet más jogszabályokkal együtt azt a célt szolgálja, hogy az épületek kevesebb energiát fogyasszanak. Az energetikei tanúsítvány tájékoztat a lakás energetikai tulajdonságairól, amiből az is kiderül, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az energia megtakarítására. 2012. január 1-jétől minden értékesítésre kerülő és tartósan bérbe adott épületre is kötelező az energetikai tanúsítás.

Meglévő épület vagy önálló rendeltetési egység eladása vagy bérbeadása tárgyában készült szerződésnek tartalmaznia kell:

  • annak rögzítését, hogy e rendelet rendelkezései szerint kell-e tanúsítványt készíteni (azaz az ingatlan nem tartozik a rendeletben felsorolt kivételek közé),

  • a vevő vagy bérlő nyilatkozatát arról, hogy a tanúsítványt vagy annak másolatát az eladótól vagy a bérbeadótól átvette,

  • az energetikai tanúsítvány egyedi azonosító kódját.


Mikor nem szükséges tanúsítvány?

Nem kell tanúsítványt készíteni:

  • az 50 m2-nél kisebb hasznos alapterületű épületre (itt a teljes épület alapterületét veszik figyelembe, nem csak az adott lakásét);

  • az évente 4 hónapnál rövidebb használatra szánt épületre;

  • a legfeljebb 2 évi használatra tervezett épületre;

  • a hitéleti rendeltetésű épületre;

  • a jogszabállyal védetté nyilvánított épületre, valamint a jogszabállyal védetté nyilvánított (műemlékileg védett, helyi építészeti értékvédelemben részesült) területen lévő épületre;

  • a mezőgazdasági rendeltetésű épületre;

  • azokra az épületekre, amelyek esetében a technológiából származó belső hőnyereség a rendeltetésszerű használat időtartama alatt nagyobb, mint 20 W/m2, vagy a fűtési idényben több mint hússzoros légcsere szükséges, illetve alakul ki;

  • a műhely rendeltetésű épületre;

  • a levegővel felfújt, vagy feszített - huzamos emberi tartózkodás célját szolgáló – sátorszerkezetekre;

  • a használatba vételi engedélyt (bejelentést) megelőző tulajdon-átruházás esetén;

  • ha ugyanabban az ingatlanban résztulajdonnal rendelkező tulajdonos szerez ellenérték fejében további tulajdonrészt;

  • a hitelszerződésből eredő kötelezettségeiknek eleget tenni nem tudó természetes személyek lakhatásának biztosításáról szóló 2011. évi CLXX. törvény hatálya alá tartozó tulajdonosváltás és bérbeadás esetén.

Ugyanakkor üdülőépület lakóházzá való átminősítése esetében a tanúsítvány megléte és minimálisan „C” besorolása is előírás.

Kik készíthetnek energetikai tanúsítványt?

Tanúsítást a Magyar Mérnöki Kamara vagy a Magyar Építész Kamara névjegyzékébe felvett tanúsítók végezhetik. Számos tanfolyam készíti fel a tanúsítókat a kamarai vizsgára. A két Kamara névjegyzékében a kamarai honlapokon 2000 főnél több tanúsító adatai elérhetőek. Bár egyszerűbb tanúsítási esetekben a számítások számítógép nélkül is elvégezhetők, de többféle szoftver is elérhető. Az energetikai tanúsítást végzők listája elérhető a Magyar Mérnöki Kamara honlapján, illetve a Magyar Építész Kamara honlapján.

Az elkészült tanúsítvány 10 évig hatályos.

Áraink:

  • Panel lakások: 16.900 Ft

  • Lakás 100m²-ig: 18.900 Ft

  • Lakás 100m² felett: 22.900 Ft

  • Ház: 100m²-ig: 22.900 Ft

  • Ház 100m² - 200m²-ig: 24.900 Ft

(A feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.)